Klachtenprocedure

Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Ik raad je aan om klachten eerst bij mij kenbaar te maken door te mailen naar info@sassefrasmeisjesspeelgoed.nl. Ik doe altijd mijn uiterste best om een product in perfecte staat en snel bij je af te leveren. Mocht er toch iets zijn gebeurd waarover je niet helemaal tevreden bent dan wil ik je vriendelijk vragen om dit kenbaar bij mij te maken.

Contact opnemen

Je kan je klacht op twee manieren aan mij kwijt;

Wanneer jouw klacht bij mij binnenkomt, stuur ik je een bevestiging. Mijn streven is om je klacht binnen 14 dagen na ontvangst af te handelen. Mocht dit niet gaan lukken dan zal ik je hier direct van op de hoogte stellen. Ik zal jouw klacht kritisch bekijken en proberen om deze zo snel mogelijk en naar beider tevredenheid af te handelen.

Bemiddeling

Leidt bovenstaande niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/consument/geschil/.

ODR platform

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer uw klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het u vrij om uw klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.